Procedura fiscalizare

Procedura de fiscalizare

Dupa achizitionarea unei case de marcat trebuie intocmit dosarul ce se depune ulterior la Directia Generala a Finantelor Publice (D.G.F.P.) de judet, respectiv a Municipiului Bucuresti, in a carei raza teritoriala se afla punctul de lucru, NU cea a sediului social!

Va rugam sa retinetineti faptul ca la D.G.F.P. vi se pot solicita si alte documente pe care directia respectiva le considera necesare pentru completarea dosarului.
Depunerea dosarului pentru D.G.F.P. Bucuresti si judetul Ilfov se face pe Str. Dimitrie Gerota Nr. 13, Parter, Camera 1, Sector 2.

Certificatul de Atribuire a Numarului de Ordine se elibereaza in 3 zile lucratoare.

Fiscalizarea unei case de marcat cuprinde urmatorii pasi:

 

Pasul 1

De la firma dvs:

  • Copie dupa Codul Unic de Inregistrare (CUI);
  • Stampila societatii.
  • Copie dupa BI/CI al administratorului;
  • Copie dupa contractul de inchiriere al punctului de lucru unde va functiona casa de marcat;
  • Copie dupa contractul de comodat, in cazul in care casa de marcat va functiona la sediu;
  • Copie dupa Certificat de Inregistrare Fiscala (CIF) – doar in cazul firmelor platitoare de TVA;
  • Copie dupa certificatul constatator si rezolutia O.R.C. privind infiintarea punctului de lucru, inclusiv mentiunile;

De la noi:

  • Copie dupa factura si chitanta prin care se face dovada achizitionarii casei de marcat;
  • Copie dupa Certificatul de Garantie;
  • Doua exemplare a cererei tip pentru atribuirea nurmarului de ordine a seriei fiscale.
  • Copie dupa avizul de distributie si service pentru modelul achizitionat;
  • Copie dupa Procesul Verbal de sigilare a casei de marcat;

Pasul 2

Fiscalizarea, instruirea si programarea articolelor sunt servicii oferite GRATUIT la punctul de lucru unde se instaleaza casa de marcat sau la sediul nostru din Str. Orsova Nr.7, atat pentru Bucuresti, cat si pentru judetul Ilfov ( localitatile limitrofe ), fara a fi conditionati de incheierea unui contract de service de tip abonament.

Dupa obtinerea seriei fiscale, va rugam se ne contactati la nr .de telefon 0731.554.555 sau 021/430.53.15 pentru a stabili impreuna data si locul unde se va face fiscalizarea.

Pasul 3

In maxim 24 de ore de la fiscalizare trebuie sa va prezentati la Administratia Financiara de care apartine punctul de lucru pentru vizarea declaratiilor de instalare intocmite la momentul fiscalizarii.

Dosarul va contine :

  • Declaratia de instalare in 4 exemplare;
  • Certificatul de la D.G.F.P in original si copie;
  • Cartea de interventii si Registrul Special;
  • Copie dupa CUI;
  • Copie dupa CIF (doar in cazul firmelor platitoare de TVA);
  • Primul BON FISCAL si primul Raport Z.

Daca sediul social al firmei nu se afla in aceeasi raza teritoriala cu cea a punctului de lucru, trebuie sa
mergeti pentru a aviza Registrul Special si la Administratia Financiara unde isi are sediul social firma, cu
urmatoarele acte:

  • Registrul special;
  • Cartea de interventie vizata de A.F. a punctului de lucru;
  • Copie de pe declaratia de instalare vizata de Administratia Financiara de la punctul de lucru;
  • Copie + original a certificatului de la D.G.F.P.;
  • Copie dupa CUI;
  • Copie dupa CIF (numai daca firma d-stra este platitoare de TVA);

Informatii utile :

  • Pentru depunerea si ridicarea dosarului se poate ocupa societatea noastra, in baza unei imputerniciri (cost suplimentar de 75 lei TVA inclus , pentru care veti primi factura fiscala aferenta sumei platite).
  • Primele 50 de articole vor fi introduse manual, GRATUIT, de catre tehnicianul de service. In situatia in care aveti peste 50 articole, va rugam sa pregatiti o lista in format .xls si noi le vom transfera in casa de marcat, indiferent de numarul acestora, GRATUIT. In functie de modelul acesteia, numarul maxim de articole ce pot fi programate este limitat. Va rugam sa trimiteti fisierul pe email cu minim o zi inainte de fiscalizare pentru a avea timp sa pregatim fisierul corespunzator pentru modelul casei de marcat achizitionat de dvs.
  • Copie Declaratie de Instalare vizata obligatoriu de Administratia Financiara de la punctul de lucru unde se afla instalata casa de marcat, trebuie depusa la D.G.F.P., in maxim 7 zile de la primirea Certificatului de Atribuire a Numarului de Ordine.
  • Un alt exemplar al Declaratiei de Instalare trebuie sa ajunga si la unitatea de service care a instalat casa de marcat.

Va recomandam ca inainte de achizitionarea unei case de marcat sa ne descrieti sumar tipul de activitate al firmei pentru a va putea face o recomandare cat mai precisa.

FACILITATI oferite de ZEUS SERVICE SRL:

  • Livrare GRATUITA in Bucuresti si Ilfov;
  • Fiscalizarea si instruirea personalului se face GRATUIT la sediul nostru sau punctul de lucru al clientului;
  • Pregatirea dosarului pentru obtinerea Seriei Fiscale de la ANAF se face GRATUIT;
  • Depunerea dosarului la DGFP contra taxei de 75 lei (TVA inclus) pe baza unei imputerniciri;
  • Garantie nelimitata pentru casele de marcat fiscale in baza contractului de service cu abonament;
  • Asistenta telefonica GRATUITA pentru clientii nostrii;
  • Pretul casei de marcat nu este conditionat de incheierea unui contract de service tip abonament;
  • Oferim cel mai avantajos contract de service complet cu multe avantaje pentru client.
  • Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la 0731.554.555; 021/430.53.15 sau e-mail office@zeusservice.ro.